Novinky
Analýza investičních možností a nákladů výstavby společnosti Model Obaly v Opavě
KLIENT: | Model Obaly, a.s. |
REALIZACE PROJEKTU: | 2007 |
Rozsah prací:
- studie proveditelnosti energetického centra pro výrobu vlnité lepenky nového závodu.
Spalovna nebezpečných odpadů pro region Západního Slovenska
Studie sloužila jako zásadní materiál pro žádost o financování z fondů EU. Byly by zde spalovány odpady z automobilových závodů Volkswagen (Bratislava), PSA Peugeot (Trnava), KIA Motors Slovakia, chemického závodu Duslo Šala a ropné rafinerie Slovnaft Bratislava.
Technické údaje:
studie byla zpracovaná pro kapacitu 60 000 tun/rok NO podle metodiky ISPA vč. ekonomického hodnocení alternativ. Pro řešení technicko-ekonomické studie jsou zvoleny následující parametry spalovny NO: udávaná kapacita pro linku 30 000 t/rok NO, průměrná výhřevnost odpadu 21,4 MJ/kg, provozní doby za rok 7 500 hod/rok, hodinová kapacita toku materiálu 1 linky 4 t NO/hod., denní kapacita toku materiálu 1 linky 96 t NO/den, energetický výkon pece 32 MW t, konstrukční parametry pece 4 MWe, množství krátkodobého energetického přetížení 120 %, množství přetížení toku materiálu 6t/h.
KLIENT: | Nisak a.s. |
REALIZACE PROJEKTU: | 2005 – 2006 |
Rozsah prací:
- technicko-ekonomická studie
- spalovny nebezpečných odpadů.
Rozšíření kanalizace města Ostravy projekt ISPA zn. EuropeAid/112522/D/SV/CZ
KLIENT: | Statutární město Ostrava |
REALIZACE PROJEKTU: | 2003 – 2006 |
Rozsah prací:
- Výkon technického dozoru investora dle podmínek FIDIC.
- Rozšíření kanalizace města Ostravy, projekt ISPA zn. EuropeAid/112522/D/SV/CZ.
Kotelna na spalování biomasy pro centrální zásobování teplem
rekonstrukce stávající uhelné kotelny na kotelnu na spalování biomasy. Rekonstrukce tří samostatných potrubních tras CZT města v délce 8 km. Rekonstrukce a modernizace 36 domovních výměníkových stanic. Součástí díla bylo i vybudování automatizované skladovací haly na biomasu s technologií.
Technické údaje:
2 x kotel 4,5 MW
KLIENT: | Město Bystřice nad Pernštejnem
ŽS Brno a.s. |
REALIZACE PROJEKTU: | 2000 – 2001 |
Projekt byl vypracován dceřinou společností EKOENGINEERING,a.s.
Rozsah prací:
- dokumentace pro stavební řízení,
- realizační dokumentace,
- průvodně technická dokumentace,
- dokumentace skutečného stavu.
Energo centrum – plynová kotelna automobilového závodu KIA
Plynová kotelna je zdrojem tepla pro logistické objekty nově vybudovaného automobilového závodu a administrativní budovu. Instalovaný výkon kotlů je 2* 575kW. V prostoru kotelny bylo ponecháno místo pro instalací dalších plynových kotlů pro další etapy výstavby. Automatická regulace řídí provoz plynové kotelny a zajišťuje všechny poruchové stavy. Plynové kotle budou napojeny na komínová tělesa. Plynová kotelna je navržena pro bezobslužný provoz s občasnou kontrolou.
Technické údaje:
Max. potřeba tepla na vytápění – 965 kW
Max. potřeba tepla na větrání – 965 kW
Max. potřeba tepla pro přípravu TUV – 410 kW
Max. potřeba tepla pro technologické účely – 300 kW
Celková maximální potřeba tepla – 2 640 kW
Roční potřeba tepla – 16 290 GJ/rok
KLIENT: | Kia Motors Slovakia s.r.o.
TAKENAKA EUROPE GmbH |
REALIZACE PROJEKTU: | 2005 |
Rozsah prací:
- dokumentace pro stavební povolení,
- dokumentace pro realizaci stavby.
Nové kanceláře v administrativní budově Škoda Auto – Vrchlabí
Záměrem studie bylo vytvoření nového prostoru kanceláří pro část závodu Škoda Auto ve Vrchlabí. Ve stávajícím objektu se nyní nachází dílna, kancelář, sklad, místnost LAN, šatny a hygienické zázemí zaměstnanců. Nově byl vznesen požadavek na vytvoření prostoru pro šest kanceláří, zasedací místnost, dílnu, sklad, telefon, kuchyňku a UPS místnost. Celková zastavěná plocha řešeného prostoru je 424,4 m2.
Prostor byl ve dvou variantách rozdělen na dispoziční trojtakt (současně respektující stávající nosnou konstrukci objektu), kdy byly vytvořeny dva trakty kanceláří a mezi nimi jeden komunikační chodbový trakt. Tím se dosáhlo rovnoměrného a dostatečného denního osvětlení potřebných prostor a přístup do jednotlivých částí přitom zůstal logický a přehledný.
Inspirací pro výběr barev a materiálů interiéru bylo logo klienta Škoda Auto – bílá, černá, šedá, zelená, kov. Tyto barvy prostupují celým novým interiérem.
KLIENT: | Škoda Auto, a.s. |
REALIZACE PROJEKTU: | 2015 |
Rozsah prací:
- studie.
Spojovací most mezi budovami C1 a C2, Vrchlabí
Navrhovaná lávka by měla spojovat administrativní budovu C1 s halou pro výrobu převodovek M2 závodu Škoda Auto ve Vrchlabí.
Základní hmotu lávky dostaneme spojením dvou schodišť a oblouků – překlenutí cesty bez dalších podpor. Lávka reaguje na okolní prostředí posunutím oblouků vzhledem k sobě. Díky tomu pohledy na oblouky lávky zásadně neosekávají z žádné strany okolní budovy a cesta prochází středem oblouků. Posunutím oblouků vzniká rovněž zajímavý efekt, kdy se spodní část mostu otáčí první na jednu a pak na druhou stranu.
KLIENT: | Škoda Auto, a.s. |
REALIZACE PROJEKTU: | 2015 |
Rozsah prací:
- studie.